maandag 27 maart 2017

#brusselsairlinestravel

Op Instagram heb ik een foto account onder de naam flickas_fika. Enkele weken geleden waren we op bezoek in Belgiƫ en toen heb ik een paar foto's van Gent op dit account gezet. Daar is eentje van in de smaak gevallen bij SN Brussels Airlines. Ze selecteerden me om mee te doen aan hun fotowedstrijd van April.

Spijtig genoeg niet gewonnen, maar wel tweede. Mijn foto zal volgende maand in de B.inspired brochure van SN Brussels te zien zijn. Je weet wel, het boekje dat in het vakje van de zetel voor je zit als je vliegt. Dat lijkt me wel leuk, want ik denk wel dat het door de handen van heel wat reizigers gaat.

Dit is de beruchte foto genomen van op de Sint Michielsbrug, toen we een zaterdag toerist hebben gespeeld in onze eigen stad. Volgens onze reisgids is het DE mooiste plek om een foto te nemen van Gent. En ze hebben blijkbaar gelijk.

Je hebt er zicht op het Oude Postgebouw, de Sint Niklaaskerk en het Belfort.

Vanaf 1 April vliegt deze foto voor een maand mee met alle SN vluchten. Voor het geval je geen vlucht geboekt hebt in die maand kan je het B.inspired tijdschrift ook digitaal bekijken via deze "link".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten