donderdag 1 maart 2018

Verhuizen.... weeral

Weeral een nieuwe maand waarin van alles staat te gebeuren. Onder andere - voor de verandering - nog eens een verhuis. Omdat Benjamin zijn contract met nog 2 jaar verlengd (juni 2018 tot juni 2020) en we een prachtige kans krijgen om het huis van een collega die naar China is verhuisd te huren, verhuizen we de 19e terug naar Lilleby. Deze keer naar Brottarvägen (straat).

We zijn allebei blij want we voelen ons niet echt thuis in het huis waar we nu wonen. Het is een gerenoveerd huis, maar toch duiken er hier en daar mankementen op en de lay-out is ook niet zo gezellig. De keuken en de living zijn niet open. Verwarming boven moet elektrisch gebeuren en dat kost een fortuin. Het bed is oncomfortabel, de frigo te klein en het huis is onderbemeubeld - om je een idee te geven: we gebruiken de tuinmeubels als zithoek.

Ons toekomstige 'nestje'
Ik heb een lijstje gemaakt van het aantal keren dat ik al ben verhuisd in mijn leven en nu zal het de 13e keer zijn. Gelukkig hebben we niet te veel spullen (prullen) en ga ik wekelijks naar het nieuwe adres (7,2 km van hier) om de planten water te geven. Elke keer laad ik de auto vol met spullen en zo heb ik toch al redelijk wat overgebracht.

Het voordeel van af en toe verhuizen is dat je ook elke keer een evaluatie kan maken: spullen 1) te houden 2) weg te geven aan vrienden 3) naar de kringwinkel brengen 4) weggooien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten