vrijdag 13 maart 2015

What's up?

Hoog tijd om nog eens een stand van zaken te geven, want de weken vliegen voorbij.
Onze nieuwe identiteitskaarten en paspoorten (met niet-lachende foto's) ben ik woensdag gaan afhalen. Net op tijd want scan van de paspoorten was nodig om tickets voor een pre-trip te boeken. Die gaat door van dinsdag t/m vrijdag in week 16.

Ondertussen schuim ik ook de vastgoedmarkt af in Goteburg. Elke keer wanneer ik een huis zie dat binnen ons budget en smaak valt stuur ik de link door naar Benjamin. En hij op zijn beurt naar de diensten die ons begeleiden. Spijtig genoeg zijn die niet altijd op elkaar afgestemd zodat B het klankbord ertussen dreigt te worden.

Ook de aanvraag van een wagen ter plaatse is gedaan. En ondertussen heb ik mijn ontslag gegeven op het werk. Het nieuws is gelukkig goed onthaald. Toch wel raar om na 10 jaar opzeg te geven. Die duurt 3 maanden (maart-april-mei).

En aan de Zweedse taallessen ben ik opnieuw begonnen. "Jag talar lite svenska".

http://www.residensportalen.com/search-properties/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten