maandag 14 maart 2016

Vacan soleil!

Weer goed nieuws dat ik hier LUID wil uitbazuinen! 

Enkele weken geleden reageerde ik op een advertentie van Vacan soleil "Bloggers gezocht". Ik stuurde een artikeltje op en kreeg al gauw een positieve reactie. Ze zagen een samenwerking wel zitten. Conclusie: Ik zal deze zomer samenwerken met Vacan soleil.  In ruil voor een aantal blogartikelen mogen Benjamin en ik een weekje gratis verblijven in een stacaravan op de prachtige camping Belvedere in Trogir, Kroatië (Link naar camping).  En aangezien ik graag schrijf en reis kan je dat zeker geen straf noemen!
Als de eerste samenwerking goed verloopt zal ik in de toekomst meer met hen samenwerken.
Laat de vakanties maar komen!

Trogir
Van 19 tot 29 juni verblijven we in Trogir en Zadar - Kroatië. Meer info over die vakantie komt op Flickas_fika en op de Vacansoleil blog. Ik houd jullie op de hoogte!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten