zaterdag 30 mei 2015

2, 1 - M & M dag

Gisteren was dus M day - Moving day. De dagen voor de verhuis werd de 'berg' alsmaar groter. "Nog rap dat en dit erbij steken". Of in bed liggen, aan iets denken en moeten opstaan om het erbij te gaan leggen, om de orde in het universum te herstellen.
Al bij al heb ik me goed kunnen beheersen om niet elk hebbedingetje mee te nemen. Na China heb ik mijn lessen geleerd. Veel minder kleren deze keer en op een paar kadertjes na, niets van decoratie. Ook maar 1 doos met keukengerief, zoals Tupperware bakvormen, mijn Victorinox messen en microgolfpotjes. De eli fiets gaat wel mee en is zelfs gedemonteerd - hopelijk geraakt hij aan de andere kant weer in elkaar.


M day moest moving day zijn maar is ook Murphy geworden. Om kwart na 9 kwam de ploeg - 2 mensen - aan, maar zonder lift. Dus niet te doen om de 2 grootste panelen van onze IR-cabine naar beneden te krijgen. Zeer frustrerend als je bedenkt dat we op voorhand foto's en afmetingen hebben doorgegeven en 700 keer om een lift hebben gevraagd.
Ik kon de meeste van onze kleren wel hangend inpakken - een van de beste uitvindingen ooit! Dan moet ik mij de eerste week na het uitpakken niet bezighouden met een strijkmarathon.


Ploeg 1 is om 11 uur naar een andere klant gegaan met een deel van onze spullen. Om half 3 kwam er een ploegje van 3 op en top Gentse jonge gasten met een lift aan - prijs de hemel! Speciale spoed interventie, opgetrommeld door hoofdbureau van de verhuisfirma - ergens heeft er toch iemand een steek laten vallen bij het behandelen van ons dossier. Op een uurtje was de lift gemonteerd, panelen naar beneden en lift weer gedemonteerd. Om half 4 waren die weg. Om 4u was ploeg 1 terug. Op nog geen 10 minuten waren panelen en overschot dozen ingeladen. Super content van die kerels, echt hun best gedaan, want hun werkdag is de vrijdag maar tot 3u. En hun andere klant was 40 km van hier. Dus veel omweg gedaan voor ons.

Ik ben blij dat heel de boel buiten is, weer iets van de baan. Tick in the box. Of in dit geval boxes and boxes and boxes and .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten