vrijdag 29 mei 2015

Laatste werkdag

Gisteren was mijn laatste werkdag. De avond ervoor kon ik maar niet in slaap vallen en ik heb heel de nacht over het werk gedroomd. Ik was dus nog doodmoe toen de wekker afging.
Gelukkig helpt een fietstochtje naar River Woods altijd om mijn hoofd fris(ser) te krijgen.
Al bij al was het een goede dag, ik heb nog wat dingen kunnen afwerken/opruimen/ordenen, en uitgebreid afscheid genomen. En vooral dat is belangrijk om mentaal verder te kunnen. Een deurtje gaat toe een andere gaat open.
Van Olivier (den groten baas) kreeg ik een boeket bloemen;


En mijn lieve collega'tjes hadden een super leuk en origineel cadeau. En vooral heel persoonlijk. Een gepersonaliseerde doos met een klokje en 104 briefjes, eentje voor elke week van de 2 jaar dat we in het buitenland zijn. Hoe super lief is dat! En vanmorgen heb ik nog ontdekt dat er vele briefjes van 5 euro tussen zaten. Dus sloeberkes, als jullie dit lezen: super dikke merci!!!!

1 opmerking:

  1. Je hebt ze toch ontdekt :-). We wilden het als een verrassing houden!

    BeantwoordenVerwijderen