dinsdag 6 november 2018

SN Airlines fotowedstrijd

Voor degenen onder jullie die in November met een SN Airlines vlucht vliegen, neem eens een kijkje in het tijdschrift aan boord en je zal op blz 122 een foto van mij tegenkomen. Het is al de 3e keer dat ik mee mag doen aan een fotowedstrijd van SN Airlines, en het is alweer de 3e keer dat ik runners-up ben. Als je wint krijg je een vliegticket binnen Europa naar keuze gratis.

Mijn foto is die van de blauwe molen en het houten hotel in Spa, Francorchamps genomen toen we eens een weekendje in het land waren voor een trailloop in Xhoffraix. Om mee te doen aan de wedstrijd moet je je foto's op instagram met #brusselsairlinestravel taggen. Natuurlijk wel de foto's van bestemmingen waar je naartoe bent gegaan met een vlucht van SN.

Misschien dat ik de 4e keer meer geluk heb....

Voor de digitale versie van het tijdschrift kan je HIER klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten