woensdag 2 maart 2016

Pluizige vlokjes

"Het weer in Maart kan alle kanten uit", zei een vriendin me gisteren nog tijdens een fika samen. Toen ik even later op de bus zat te wachten had ik het zo koud dat ik letterlijk zat te rillen - de eerste keer deze winter! Dat was misschien een voorbode want vanmorgen na het opstaan zag ik dat er weer een vers laagje sneeuw is gevallen. De zoveelste keer deze winter, maar ik blijf het mooi vinden.

En aangezien de lucht er nog steeds bedreigend grijs uit ziet zou het wel eens kunnen dat er nog een beetje meer uit de lucht zal vallen.  Gelukkig moet ik vandaag de deur niet uit en kan ik dat allemaal van binnenuit met de thermostaat aan observeren.

(En ja hoor, terwijl ik dit schrijf dwarrelt pluizige sneeuw zoetjes naar beneden).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten