donderdag 5 mei 2016

Loungen

Het is vandaag een heerlijk dagje! Veel zon, zeer weinig wind (want die maakt het koud) en een stralend blauwe lucht. Mijn voornemen voor dit voorjaar is zoveel mogelijk in de zon zitten en liggen om mijn alarmerend lage vitamine D waarden naar omhoog te krijgen. Ik heb gisteren een half uurtje in de zon gezeten en mijn gezicht was 's avonds verbrand. Dus vandaag ben ik gewapend met een fles Nivea zonnecreme en een petje. Ik hou enorm van de geur van Nivea. Dat geeft meteen een tropisch vakantiegevoel en roept herinneringen op. In gedachten ga ik terug naar stranden in Thailand, Maleisië en Vietnam.

Zweden is natuurlijk niet Azië, maar het is hier heerlijk rustig - zelfs geen geluid van verkeer. En ik loop op blote voeten rond op ons houten terras. Vanmiddag staat een BBQ op het programma - dat is Benjamin's taak voor vandaag. Hij is vandaag en morgen thuis dus hebben we een laaaaang weekend. Eerst hadden we een uitstapje naar 1 van de eilanden gepland, maar het is hier zo zalig en rustig op ons terras aan het bos, dat we hier heerlijk blijven hangen. En de frigo met koude drankjes is ook binnen bereik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten