zondag 8 januari 2017

Got to go to Gotland

Gisteren had ik een massa organisatorische helderheid met een flinke dosis vastberadenheid want ik heb zowaar 4 hotels geboekt voor onze trip naar Gotland komende zomer. Voor degenen die mij goed kennen: het duurt bij mij eindeloos lang om beslissingen te maken over reisbestemmingen, routes, bezienswaardigheden en het boeken van hotels. Ik maak eerst een zeer uitgebreide marktanalyse en oneindige vergelijkingen om toch maar de beste beste keuze te maken. En soms ga ik daar zelfs mee door wanneer de knoop al is doorgehakt. Zeer vermoeiend en onbevredigend.

Maar nu zijn verschillende knopen doorgehakt en ik voel me daar zeer happy bij. De hoteldocumenten zijn al uitgeprint en de documentatie, boeken en brochures kunnen de kast in. De planning ligt vast! Gelukkig, want Gotland is een populaire reisbestemming bij de Zweden en op tijd boeken is aangeraden.

14-16 juli congres in Helsingborg
16 juli avond, reis van 3u30 naar Oskarsham, 1 overnachting
17 juli ferry van 3u naar Gotland, inchecken in een cottage in het Noorden van Gotland
17-19 juli verkenning van het noordelijke gedeelte van het eiland, oa Visby en Fårö
20 juli, reis naar 2e bestemming op Gotland = B&B met paarden!
20-21 juli verkenning van het zuidelijke gedeelte van Gotland
22 juli, ferry en huisreis

Fårö

Visby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten