donderdag 7 september 2017

Nordic Wellness

Omdat we verhuisd zijn wonen we nu dichter bij een grotere en nieuwe gym. We zijn lid van de Nordic Wellness keten (er zijn in Zweden ontelbaar veel fitnessketens) en ze hebben ook een filiaal op 3 km van hier. Dus hebben we ons lidmaatschap laten verleggen. Er zijn propere douches en 2 sauna's.

Ik heb recent het roeitoestel herontdekt. Het staat in een rustig hoekje waar bijna niemand komt. Dus meestal leef ik me daar een half uur op uit zodat ik opgewarmd ben tegen dat ik wil lopen. Er zijn een 12 tal loopbanden dus er is altijd wel eentje vrij. Het fietstoestel durf ik ook wel eens gebruiken. Ik loop met een grote boog rond de anderen toestellen heen. Het lijken wel foltertuigen die wachten om je op de een of andere manier te wurgen of plat te duwen.
Benjamin uiterst rechts, ik ben degene met het zweetbandje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten