vrijdag 1 april 2016

Sunshine!

De eerste dag van April en de zon schijnt hier volop! De lucht is mooi blauw en dan ziet alles er beter uit... Behalve mijn ramen, die toch wel heel vuil zijn na een natte, winderige winter. Dus heb ik mij op zijn Zweeds gekleed om aan het karwei te beginnen. En dat wil zeggen; een winter outdoorbroek, 5 lagen fleece en wandelschoenen want die zijn groot genoeg zodat ik dikke winterse kousen kan dragen. Het is wel zonnig, maar nog altijd koud.

Zweden dragen heel graag professionele wandelkledij en -schoenen - zelfs als ze niet wandelen. En ze zijn er helemaal gek van zich van top tot teen in de laatste joggingskledij te steken - ook als ze niet joggen. Bvb om met de kinderwagen te gaan wandelen of om naar de supermarkt te gaan.

Het is mij gelukt een deel van de ramen te lappen en toen moest ik stoppen omdat mijn vingers pijn deden van de koude. Ik zeg 'een deel' want onze benedenverdieping alleen telt 21 ramen. Heel leuk want je krijgt veel zonlicht binnen en dat geeft meteen een warm gevoel. Minder leuk om te poetsen.

Boven hebben we er gelukkig 'maar' 12.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten