woensdag 1 juni 2016

1 jaar!

Vandaag wonen we een jaar in Zweden. En ja, het is een cliche, maar de tijd is gevlogen. Waar zijn de afgelopen 12 maanden naartoe? Natuurlijk is dat een positief, goed gevoel, want de dagen aftellen tot de 2 jaren erop zitten is ook niet leuk. Ik hou enorm van het leven hier. De natuur, de mensen, de huizen en boerderijen, Gothenburg stad, de tandarts (haha - zie blog van 2 dagen geleden).

Ik probeer zo bewust mogelijk te leven en te genieten van elke dag. En het komende jaar zal ik proberen elke dag zo lang mogelijk te rekken. Behalve misschien de hele korte winterdagen (lange winternachten) - die mogen snel om zijn.

Maar daar zijn we nu nog ver van! Mei was een mooie maand. Ik heb de natuur echt letterlijk zien ontluiken - wat een heel stuk gemakkelijker te observeren is als je te midden van bossen woont. Ik kijk al uit naar de zomermaanden! Die zijn alvast goed begonnen! En goed begonnen, is half gewonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten