woensdag 7 oktober 2015

City trivets

In de super leuke winkel Market29 heb ik de "City trivets" ontdekt. Zwarte metalen frames met de namen van bekende steden. Heel mooi als wanddecoratie. De eerste keer heb ik 'Goteborg" gekocht. Maar toen dacht ik aan de andere 3 hoofdsteden van de Scandinavische landen: Oslo/Kopenhagen/Stockholm, die we ook willen bezoeken (ondertussen zijn we al in Oslo geweest).

Mijn zusje Shani en schoonbroer Pieter waren hier toen met verlof en ze zijn stiekem Oslo en Kopenhagen gaan kopen als cadeau voor mij! How sweet! Spijtig genoeg was Stockholm toen uitverkocht. Maar afgelopen weekend was de voorraad aangevuld en heb ik mijn collectie kunnen vervolledigen.
Heel leuk om per 4 op te hangen in een vierkant! En het is kunst met een persoonlijke herinnering.



Er zijn trouwens nog veeeeel meer steden beschikbaar.
Te bekijken op:

website City Trivets shop


Geen opmerkingen:

Een reactie posten