dinsdag 19 januari 2016

Bangtao beach

"Ons" strand is een 8 tal kilometer breed. Het hotel is een van de eerste (als je van Zuid naar Noord gaat) en echt wel vlak naast het strand gelegen. Ernaast is een steegje die de straat met het strand verbind. De plaatselijke mensen maken er 's morgens gebruik van om alle jetski's uit te laden. Bij het ontbijt hebben we dus altijd veel activiteiten in en rond de zee te bekijken. En 's avonds om 17u gebeurd het omgekeerde, jetski's uit het water halen (moeilijker dan uitladen) en op karretjes die dan per 5 of 6 aan elkaar worden gehaakt.

Tussen 18-19u ga ik joggen op het strand. Dan gaat de zon onder. Een kwartiertje tot 20 minuten in 1 richting. Dan doe ik stretch/yoga-oefeningen en loop weer terug. Best intensief aan 30 graden. Drijfnat van het zweet ben ik dan, alsof ik een duik in de zee heb gemaakt. Wat ik trouwens maar 1 keer heb gedaan. Omdat ik vanalles voelde prikken (kwallen?) ben ik er snel weer uit gekomen.

En ja, het water is echt zo blauw en het zand echt zo wit als op de foto.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten