vrijdag 15 januari 2016

The Lemongrass house

Sommige vrouwen kunnen niet genoeg krijgen van handtassen en schoenen. Bij mij zijn dat sjaals en .... schoonheids/verzorgingsproducten. Ik hou enorm van lekkere geurtjes, bodylotions en douchegels. Dus the Lemongrass house was the place to be vandaag! Gelukkig zijn er 3 op Phuket, dus er was eentje in de buurt. Met onze gehuurde motorbike was het heerlijk rondrijden. Over een heuvel naar het hiernaast gelegen strand 'Surin'. B las rustig zijn digitale krant in de geairconditioneerde winkel terwijl ik volledig uitgelaten en bijna kwijlend alle flesjes heb getest. Geen stukje huid op handen en armen bleef onaangeroerd. En dit is mijn selectie:
Lemongras anti-muggenspray
Verfrissende wilde munt voetspray
Munt en lemongras voetcreme
Roos facewash schuim (looooove it!)
Roos bodymist
Roos handcreme
Roos showergel (roos is duidelijk een favoriet bij mij)
Sandelwood roomspray
Lavendel pilowmist
Sleepwel pilowmist ( niet hetzelfde als lavendel)
Frangipane handcreme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten