woensdag 24 juni 2015

M day - weeral

Het is Moving day - weeral. De valiezen zijn gepakt, laatste was zit in de droogkast. De afwas is gedaan, frigo leeg en uitgewassen. Kleerkasten leeg, beddengoed afgetrokken.
Seffens nog eens stofzuigen en dweilen. Ook nog afval en leeggoed wegdoen.
B komt mij en onze inboedel ophalen om 14u zodat we tegen 15u in Lilleby zijn. Onze verzending wordt door SantaFe tussen 15 en 16u geleverd - ik kijk er zo naar uit! Bye bye meeuwen en drummende rockband.

Gisteren zijn we ook even naar Lilleby geweest om een staat van bevinding op te maken. Magnus en Karin verhuizen maandag naar LA. Tot dan logeren ze bij een vriendin. Het is een hele onderneming voor hen en hun kindjes. Ze waren zo vriendelijk alles nog eens goed met ons door te nemen: werking van de toestellen, afvalverwerking, elektriciteit en internet. Karin had zelfs de dag ervoor een professionele poetser ingehuurd om alles proper achter te laten voor ons. Geen Chinese toestanden hier!

Ik voel me super goed in hun huis. Het voelt echt aan als thuiskomen. Het gaat een fantastische tijd worden. En ze kunnen hun huis met een gerust hart in onze handen laten.

Karin heeft me ook wat tips gegeven ivm paardrijden (Greet - mijn plannen zijn nog niet veranderd). Vlakbij is een manege: www.bulycke.com
Blijkbaar is paardrijden hier een 'normale' zaak. Een volkssport, zoals Karin het noemt. Zelfs golf spelen is hier gewoon. Terwijl dat in België toch eerder een elitesport is. Maar dat zie ik mij voorlopig nog niet doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten