donderdag 4 juni 2015

Setting the right priorities

Ons appartement is 'serviced'. Ik had daar een verkeerd beeld van. Ik dacht/hoopte dat ons beddengoed om de week zou vervangen worden en onze handdoeken 2 keer per week met een poetsbeurt erbij. Maar dat is toch even anders.
Poetsen moet ik zelf doen. Wel moeilijk zonder doekjes en producten, dus dat waren een van de eerste zaken die ik hier moest aankopen : wc-eend, allesreiniger en extra vaatdoeken. Tot zover onze blitse avontuurlijke start.


In de keuken is 1 handdoek en 1 vaatdoek. Nu wil ik wel eens graag weten hoe ik daar 3 weken mee verder moet zonder een salmonella bacterie te kweken. Dus gisteren ben ik op zoek gegaan naar handdoeken en gevonden in een leuke winkel: http://www.chilli.se/

Er zijn wel 2 koffiezetapparaten. Het is duidelijk wat de prioriteiten zijn bij de Zweden: koffiedrinken en niet poetsen. Ik moet nog veel leren.


Ik denk dat de bedenker van de Minions ook Zweeds is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten